vineri, 27 noiembrie 2009



Toamna.. Te rog, nu ma trezi.. vreau sa visez in continuare. Nu imi taia aripile, frunze cazatoare. Ganduri pierdute pe cararile vietii, culorile toamnei, culorile tristetii.
Trezeste-ma! cand iarna va sosi..
Stai!.. Deja a venit.
Oh! Sentimentele le astern pe o frunza de trandafir. Durerea trezindu-l. "A venit iarna..", cu tristete observa, dar totusi infloreste. Petalele ii cad, inghetul il omoara, insa el ramane cu sentimentele de odinioara. Imi scriu gandurile pe zapada, insa vantul vine si acopera nemilos tot ceea ce vreau sa las in urma, pe pamantul inghetat.

Trandafirul se trezeste.. infloreste.. i-a mai ramas o frunza.. mi-o daruieste.. sa imi scriu sentimentele de bun ramas.
Trupul meu neinsufeltit, zapada il imbratiseaza, cristalele de gheata imi acopera parul iar inghetul imi ia ultima suflare.
A venit iarna.. iar eu..
ma pierd in zare, ma pierd complet.
Sangele rosu varsat pentru durere este acceptat cu o mare placere de zapada cea rece. ..

Niciun comentariu: