joi, 3 iunie 2010



Printre rânduri..

Rânduri, pierdute pe o foaie albă de hârtie.
Câteva rânduri, pierdute în mine.
Doar un trandafir îmi poate spune,
Cu adevarat ce-i o minune..

Un trandafir rătăcind printre rândurile paginii
Acum dominată de gândurile mele.
Inocenţă pătată
De ale mele gânduri.. sentimente şi vise..

Trandafir uitat

Moare.. renaşte..
Mă priveşte..
Îmi şopteşte..
Omoară-mă să pot reînvia

Pătez inocenţa, ucid dorinţa..
Dar totuşi încă o mai simt.
Pătez adevărul, ucid misterul
Dar totuşi il deţin.

Încă am controlul..
Încă tind sa cred..
Că..
Îl aud..

Pătez, te pătez.. trandafirul meu
Iar inocenţa mea ia amploare..
Prin intermediul petalelor tale.

Cedez..
Pană mă pierd din nou printre rânduri..

Până într-un final.
Până..
La pronunţarea numelui tău..
La pronunţarea ce este de drept al meu..

2 comentarii:

Matei spunea...

Denisa, lasa-mi si mie id-ul tau

13Kill13 spunea...

Vezi ca ai o bucata de leapsa de la mine cica :))