duminică, 25 septembrie 2011

Calm



Stai incet,
Trage aer in piept,
mangaie-mi chipul,
saruta-mi fruntea, admira-mi corpul..


Stai incet,
Calm.
Sangele curge, timpul trece,
Strange-ma de mana.. calm.. ma doare..
Strange-ma in brate.. calm.. ma ranesti,
Admira-mi amintirile.. calm.. ma omori.

Stai incet.
Stai incet, iubite,
Calm..
Zorii zilei vor veni, iara eu.. nu am ce sa fac,
Calm.. nu am sa plec.. o sa revin,
Cand noaptea imi va striga din nou numele,
O sa revin.. o sa revin.

Stai incet,
Nu iti fie dor de mine,
Eu inger cazut cu aripi frante,
Calm..
O sa ai timp.. sa ma cunosti,
O sa ai timp sa ma admiri..
O sa ai timp.. sa fii .. calm.

Calm.. precum marea in timpul verii, fara briza, fara niciun fel de atingere,
Calm.. precum inima intr-o iarna adanca, intr-o hibernare profunda a corpurilor noastre...
Calm.. este orice anotimp, orice pictura, orice priveliste,
Calm.. este orice ne inconjoara..
Doar ca...
noi nu putem fi calmi.....


Calm.. nu e de fapt nimic...
Din cauza noastra.

Niciun comentariu: