vineri, 19 martie 2010

I Don't Care!

La fiecare miscare, trebuie sa fi atent
La fiecare zgomot, trebuie sa tresari razand,
Si la fiecare nebunie, trebuie sa fi de acord cu niste nebuni.
Asa e viata, cu suisuri si coborasuri.

"Nu ma place X!" deseori aud.. si ce daca... Nu te place?! trebuie sa te placa toti oamenii sa inteleg. Pe mine foarte putine persoane ma suporta si invers.. eu suport foarte putine persoane, NU IMI PASA! poate sa ma suporte si invers care vrea- tot NU IMI PASA! eu ma suport si asta conteaza. Nu trebuie sa ma transform intr-o drama queen din cauza asta, din contra, realizez faptul ca nu oricine poate sa ma inteleaga si ca sunt o fire complexa, ma bucur chiar>>>>> Numai melodrama atata si gandeste inainte sa actionezi, poate iti dai seama ca de tine vorbesc, poate ca nu, oricum sper sa iti revii cat de curand si maturizarea sa fie pe masura asteptarilor mele.
A da.... Si donsoara pitzi- ca altcumva nu stiu cum sa ii zic- revizuieste-ti comportamentul, daca dai o pasa proasta in meci, nu inseamna ca nu e atent coechipierul, ci poate ca esti tu praf- te-ai gandit la asta?:-? ;)

5 comentarii:

Anonim spunea...

aici subscriu si eu in deplin acord. multa lume se vaita,se jeleste,se da cu respectivul dovleac de pamant. Consider esential ca, sa fim multumiti de noi,sa fim spirite libere, iar parerea celorlalti sa fie mai mult sau mai putin egala cu 0. :)

Moment Of Truth spunea...

Ma bucur ca esti de acord cu mine!
Da: "parerea celorlalti sa fie mai mult sau mai putin egala cu 0. :)". Mi se pare o idiotenie sa iti traieste viata facandu-le pe plac tuturor:|.. si daca nu reusesti sa incepi sa devii o drama queen. Stii ca este zicala aia.. cine nu ma inghite, sa ma.... pupe! :) Asa le zic si le voi zice acelor oameni care au ceva de comentat cu privire la mine si - I Don't Care!:) Sunt eu!!!!

Moment Of Truth spunea...

Mi-am permis sa va tutui;)) Sper ca este in ordine aceasta indrazneala din partea mea:).

Anonim spunea...

ehh,hai k nu sunt decat o licheluta,pana la urma urmei :). Poti sa ma tutui...tugui..ce vrei tu. esti simpatica. Si imi place cum gandesti.

Moment Of Truth spunea...

;;) multumesc!:)